Spannenndd!!

Spannend!

Dat is het wel :)

Zondag vertrek ik eindelijk naar Nieuw Zeeland. Ik heb hier heel lang naar uitgekeken en toch is het een dubbel gevoel. Ik zit vol spanning en ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat en hoe het me zal bevallen om in een ander land te wonen, zo ver van huis. Ik kan dan ook niet verder gaan van huis dan Nieuw Zeeland :) Even op en af naar België zal er niet inzitten :) Toch wil ik ergens (klein beetje) niet vertrekken, bang voor het onbekende, iedereen missen,... Maar ik zie het allemaal nog heel hard zitten hoor :)

Ik ben vandaag begonnen met mijn valies te maken. Valt dat even tegen, welke kleren, schoenen neem ik mee, als die keuzes zijn gemaakt, hoe krijg ik dat allemaal in 1 valies??? Uiteindelijk is het me toch allemaal gelukt :) Een overvolle valies van 23 kg nog 7kg reserve voor al de souvenirkes, ik mag namelijk 30 kg meenemen. Dat vind ik goed gewerkt voor een vrouw :).

Het is gek maar ik besef nog niet volledig dat ik 7 maanden mijn familie, vrienden en vriend niet zal zien. Dat besef komt waarschijnlijk pas als ons vokke ginder vertrekt en ik daar alleen achterblijf. Ik ben wel heel blij dat ons vokke mij daar gaat "afzetten". Dat wordt een unieke ervaring om zo'n reis met mijn vader te maken.

Zondag vertrekken we dus, mijn lieve zus en 2 vriendinnen brengen ons naar Schiphol om ons uit te wuiven, ik vrees dat er toch wat traantjes zullen vloeien. Dan begint de lange 2 daagse op de vlieger en luchthavens. Daar kijk ik niet naar uit. De eerste vlucht naar Singapore zal 12 uur duren, daarna hebben we 15 uur de tijd om Singapore te ontdekken daarna weer 10 uur vliegen tot in Sydney, 2 uur wachten en dan nog 3 uurtjes onderweg naar Auckland. Daar zal mijn nieuwe gezin me op wachten om de eerste nacht door te brengen in mijn nieuwe woonst. Omdat we dan nog niet genoeg zullen hebben van al dat vliegen nemen we de volgende dag de vlieger naar Christchurch, gelukkig duurt die vlucht slechts 1 uurtje. Daar pikken we onze camper op en kan het echte genieten beginnen!

Deze verhalen zullen hier zeker verschijnen, samen met de mooiste foto's.

Wish me luck en tot de volgende!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active