Welkom

Hallo!

Ik trek 30 november naar de wondere wereld van Nieuw Zeeland! Om de geïnterresseerde up-to-date te houden over mijn doen en laten, deze reisblog!

Voor degene die het nog niet weten, ik ga 7 maanden naar Nieuw Zeeland, ik zal daar aan de slag gaan als au pair bij het gezin Popely. Ze hebben 2 kinderen, 1 jongetje van 6 jaar en 1 meisje van 4 jaar. Op deze schattige bengels zal ik gedurende een half jaar op mogen passen. Leuke dingen doen, zorgen dat ze klaar zijn voor school, ze naar school brengen, eten maken, en al de andere taken die bij het opvoeden van kinderen horen. Mijn nieuwe thuis ligt op een half uurtje rijden van de grote stad Auckland en 10 minuutjes rijden van het dichtsbijzijnde dorpje Henderson Valley en het strand ligt ook slechts 10 minuutjes verwijdert van mijn bed. Maar het best van al, ik zal in een heel rustige straat wonen, naast een natuurpark! Dé ideale plek dus!

Alvorens ik aan het au pair avontuur begin ga ik 1 maand rondtrekken in Nieuw zeeland met ons vokke (papa). Hij zal me vergezellen tijdens de 40 uur durende reis. Daarna ontmoeten we samen mijn nieuwe gezin en vliegen we daarna naar het Zuid eiland. Daar hebben we een camper geboekt, zodat we de volledige vrijheid hebben. Met de camper rijden we helemaal naar het zuiden en zo stilletjes aan met onze ogen wijd open reizen we terug naar Auckland om Kerstmis te vieren met mijn nieuwe gezin. Daarna gaan we samen nog enkele dagen mijn tuin (Waitakere ranges) verkennen. Op 31 december neemt ons vokke het vliegtuig terug naar Balen en blijf ik nog 6 maanden daar!

Het zal een half jaar vol plezier, avontuur, uitdagingen, zelfontdekking, verantwoordelijkheden en spanning worden.

Het volgende verhaal zal waarschijnlijk pas voor in november zijn dus

TOT DAN!

Reacties

Reacties

Jill Smets

ik volg je via je blog.
take care and be carefull! dit wordt een levenservaring.

Maud

Hee Janne, ik ken je niet maar ik ben op je blog terecht gekomen via de site van travel active! Ik ben zelf ook van plan om als au pair aan de slag te gaan in Nieuw Zeeland. Ik ga je zeker volgen! Groetjes Maud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active